***Maginfluensa här***

Inte så farligt som det låter faktiskt. Mina barn spyr varsin gång, sen är de klara. Miranda kräktes i morse och efter ett par timmar ville hon ha godis... De fick sin första veckopeng igår, så det var ju spännande att få åka till affären och handla för egna pengar.
Tycker dock lite synd om Paulina. Hon skulle ju ha sitt allra första, egna barnkalas i morgon, men det har vi nu fått skjuta på till nästa söndag. Hon är nog besviken, men säger stoiskt att hon förstår. Min lilla pluttgumma. Inte lätt.....Jag ser ju att hon blir ledsen.

Jag är dock överlycklig: Jag ska på scrapträff om en vecka!!!!! Först var det ju tänkt att jag skulle på 25 års kalas (D's syrra), men jag beräknas få en 12 timmars arbetsdag på fredagen så jag känner att jag inte orkar åka iväg och vara trevlig. (Fan, det lät ungefär som om jag inte är trevlig/behöver vara trevlig på scrapträff, men så menar jag inte!) Det jag menar är att jag, efter en så lång arbetsdag, behöver vila, känna att jag varvar ner och det gör inte jag på ett kalas. Däremot på träff, med mitt eget intresse, trevliga, lättsamma människor och på så sätt i lugn och ro, det ser jag som avkoppling!!
D kommer att åka själv till Nyköping med barnen, så jag får vara iväg tills de kommer och hämtar mig. (Vad ledsen jag blev över det ...) ;) ;) ;)

Nu är det KAFFE som gäller. Skriver med stora bokstäver, eftersom det för mig är något alldeles särskilt med just kvällskoppen; när barnen har gått och lagt sig. Den är bäst på hela dagen!
God fortsatt kväll!

Kommentarer
Postat av: Bea

åhh fy för maginfluensa - det är ingen höjdare - skönt att det går över snabbt. Här har vi två febriga grabbar som är precis som "när en kille är riktigt förkyld" hehe, men det börjar släppa nu. Ha det så kul på träffen - är såååå sugen att hänga med någon gång. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback