***Inte helt nöjd***

Nej, jag blev inte nöjd med följande LO. Tyvärr är känslan att jag inte ens ids försöka få den bra, för jag lessnade på den. Därför får den vara så här och hamna i kategorin "sämre". Hade en tanke om tårtbitar när jag gjorde den.

Ridskola


Så, nu har jag överlevt ännu en omgång när Daniel är på tjänsteresa. Han kommer hem idag och han har varit borta två nätter. Jag har sovit skapligt, men lätt, så jag känner att jag är jättetrött. Tur att jag hade tidig dag idag, ledig i morgon och tidig dag på fredag. I morgon ska jag nog åka och handla födelsedagspresenter till Paulina, som ju fyller om två veckor. 4 år!!

Jag hann bli bonusmoster igår. (Det är Daniels syster som fött) Vid 23-tiden födde E en pojke, som enligt utsago ska heta Lukas. Mer än så vet jag inte, för Daniel fick bara ett SMS.

SCRAPSUGEN!!! Får se om jag hinner något ikväll. Har äntligen fått hem massor av foton, vilket underlättar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Läcker var den i alla fall! Och grattis till bonusmoster-titeln!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback