Tillbaka i normalt skick!

Japp, bara minuter efter att jag skrivit mitt inlägg här, började eländet (läs kräk) och jag höll sen på till kl 05 på morgonen. Så där är det jämt när jag blir magsjuk, det är liksom ingen hejd på eländet. Sen var jag så klart inte människa på hela dagen och vilken j-la tur att jag hade mormor här denna veckan! Jag låg i soffan HELA dagen och sov 80 % utav tiden. Blåbärssoppa och the var det enda jag fick i mig, i minimala former (vågar inte chocka magen).
Men idag vaknade jag med ett leende på läpparna och studsade in i duschen. Gud så skönt att vakna och känna sig normal!!
Ikväll kommer Daniel hem, det ska bli jätteskönt. Tänk att det alltid är sjukdom i det här huset när han är borta. Så, hädanefter får han hålla sig hemma ;)

Kommentarer
Postat av: linda

vad skönt att du är frisk igen.

2007-03-08 @ 13:42:46
Postat av: Sandra

Usch, vad jobbigt att vara sjuk! Tur det gick över snabbt! Här är vi fortfarande sjuka, men det är ju "bara" vanlig influensa eller förkyldning. Fast stackars Julia får bara högre feber, hon hade 40.2 idag...

Postat av: Sandra

Tyvärr kommer jag inte imorgon eftersom jag har två barn att ta hand om ensam, blir ju inte så mycket scrappande då... :-(

2007-03-09 @ 10:10:25
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback