***Scrapträff igår***

Igår var det äntligen dags för scrapträff igen. Vi var 10 stycken och vi hade hur trevligt som helst!
Det kändes extra skönt att komma hemifrån, eftersom jag inte lämnat huset på hela veckan.
En dubbel och en enkel LO hann jag med!
Först kommer dubbeln:

Isen v?nster
Isen h?ger

Den heter "Isen", vilket är Andrea's ord för "grisen", som i det här fallet är det gemensamma namnet för alla tre gosedjuren. Blev inspirerad till denna efter en LO i senaste Creating Keepsakes.

Sen kommer den enkla:

sm? sn?gummor

Den noggranne upptäcker snart att detta nog är LO nummer 7 (på rad) där jag använt Basic Grey papper. Av någon anledning lyckas det alltid vara dem som passar bäst till de foton jag scrappar nu. Tur att jag har en hel bunt ;)
Något annat jag är helt såld på just nu, så är det RUB-ONS. Speciellt American Crafts! Gissa om jag kommer att leta efter det på mässan (BARA 3 VECKOR KVAR!!)
Jag ska också leta efter ClearStamps på mässan, för nu börjar det dyka upp ganska många intressanta varianter.

Just nu är Daniel med de två äldsta i badhuset. Jag är hemma med Andrea, men hon sover. (Det är därför hon inte kan följa med och bada, eftersom det är mitt i hennes sovtid)
Tror jag ska passa på att surfa runt lite till de butiker som ställer ut på mässan, ifall det är något som ska förbeställas ;)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!
Hittade hit via ett virrvarr av olika bloggar.
Vad duktig du är,jättefina sidor du gjort.
Själv började jag för två veckor sen och det går väll så där.Men skam den som ger sig,de sista sidorna har jag varit riktigt nöjda med.=)
Jag gör ett album till mina två vovvar,engelska bulldogar.Hit kommer jag att titta in igen för att få inspiration.
Titta gärna in på min blogg!
Ha en skön kväll!
/ Helena

Postat av: Camilla

Så fina de blev!!Såg dom ju igår men kul att se igen.Visst är BG papper underbara?Har en ganska rejäl hög med dom jag med

2007-03-11 @ 19:09:30
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Bea

Åhh en scrapträff...*trånar* Jag är inte alls avis...;-) Naja, fick ju gå på mässa i söndags istället... Jättefina LO:s! Älskar också BG-papper, men tycker att de är rätt svåra att använda... Ska bli kul att se ett riktigt "BG-profs" (pysselgumman) på eventet! Förhandsbeställningar ja...kommer ha gjort så många (läs revan!!!) att jag inte kan shoppa mer på mässan *hehe* Har lagt till spel på listan! :)

2007-03-12 @ 09:39:40
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad mycket du hann med på träffen! Väldigt fina båda två! Tycker också BG har mycket snygga papper, men har svårt att få till det med dem, inte riktigt min stil när det väl ska scrappas...

2007-03-12 @ 13:17:03
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Annika K

Hej! Kul att se dina LO:s i färdigt skick! Jag gillar ju "Isen" väldigt mycket, men som jag sa till dig i lördags beror det på de fantastiska korten med det vackra morgonljuset.

2007-03-12 @ 21:39:42
URL: http://www.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback