***Scrappat lite idag***

Kunde inte hålla mig längre ;) Såklart att man måste scrappa när andan faller på. Hann börja lite innan M och C kom och hälsade på, men avslutade när jag lagt barnen. Det var mycket trevligt med besök idag!

Så här blev det i alla fall.

?lskade...

Tjoho, faktiskt använde jag inte Basic Grey papper, utan Ki Memories!! En enkel LO, för att passa min man.

Nu väntar sängen. Är riktigt trött just nu, ser verkligen fram emot en god natts sömn. Dessutom längtar jag till morgondagens studiedag, för jag ska gå en liten kurs, eller vad man ska kalla det för. Ska bli jättekul!


Kommentarer
Postat av: Annika Knober

Supersnyggt med det stora hjärtat!

Postat av: Anna G

Vad du är flitig!Snygga doodlar och jag gillar hjärtjournalingen.
kram

2007-03-25 @ 15:19:22
URL: http://www.annag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback