***Miranda fyller 6 år idag***

Jisses, var tog tiden vägen! Helt plötsligt är hon 6 år... Hon har varit så glad idag, nöjd och lycklig över sina presenter och lite extra uppmärksamhet. Bästa presenten var den billigaste: ett munspel (som kostade under 30 kr). Gissa om det har truddiluttats här under dagen! Fördelen med munspel (jämfört med tex en blockflöjt: vi har det också) är att det inte kan låta falskt! Hur hon än spelar, låter det om ett musikaliskt jammande. PERFEKT!

Imorgon är det dags.... Jag åker till Göteborg för att bo hos FruH och spendera en hel del tid på Scrapmässan. AHHHH! Nu är det dags! "Nyss" var det evigheter kvar och nu är det dags. Jag som inte ens packat än! Kommer säkert att få resfeber i morgon, det har jag "lidit" av sen jag var liten. Det var alltid jag som frågade ut mamma om hon packat olika saker, om hon hade biljetter med sig, om vi var ute i god tid osv.

Fast, med tanke på att jag nu är inne i ett lässtim, ser jag fram emot tågresan. 4 timmars ostörd läsning är inte att förringa i dessa småbarnstider. HiHiHi

Nej, jag ska nog ta och packa lite, så jag kan sova ostört sen.
*längtar, längtar, längtar*

Kommentarer
Postat av: Bea

Hälsa GRATTIS till den stora tjejen:) Tiden bara flyger iväg!
Jag känner mig verkligen som ett barn da'n innan julafton när jag tänker på att mässan är snart! Vi ses i morgon!

Postat av: Martina

Ha det så kul i Göteborg! Shoppa inte för mycket, lämna lite åt de andra som är på mässan ;)

2007-03-30 @ 08:55:16
Postat av: Helena

Åh vad avundsjuk jag blir,jag har aldrig varit på någon mässa.Det måste vara himmelriket för scrappare,för mig som nybörjare skulle det nog vara lärorikt att gå på en mässa.Jag vet knappt vad alla prylar heter och vad dom används till.=)
Ha en trevlig helg i Göteborg!
*Kram*

2007-03-30 @ 10:59:31
URL: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback