Cybercroppat idag

Var ju hos Daniels föräldrar i helgen och räknade kallt med att inte komma hem förrän sent nu på eftermiddagen. Men, Miranda kräktes i natt, så vi åkte hem redan vid 10 i förmiddags (så ingen annan skulle hinna bli sjuk). Paulina har inte ätit på hela dagen, fast jag tror hon mest vill låtsas vara sjuk. Daniel fick ont i kroppen och knoppen, vilket inte alls är likt honom, så något är det.
Innan han började bli dålig hann han dock hämta mitt paket på ICA innehållande lite papper, knappar, gnuggisar och Abigail Grand. ÄNTLIGEN!!

Sen hade FruH varit så vänlig och meddelat mig att det var rea på Shop Remember When: Köp två grand alfabet, men betala för 1. SÅ, nu har jag Journal och Beauty Queen på väg till Sverige. 

Under dagens lopp (och kväll) har jag faktiskt hunnit med 2 bidrag till helgens cybercrop på Scrappiz. Jättekul! Speciellt tekniktävlingen, gillade jag. 

Först en skisstävling: 

pepparkaksHUSbygge 

Därefter tekniktävlingen, där man skulle ha med så mycket som möjligt av följande lista: foto, brads, band, mönstrat papper, cardstock, chalk, chipboard, stämplat, sömnad, blommor, hjärtan, bling, något vågigt och en hörnstans. Jag fick faktiskt med allt!

?lskade unge

Nu måste jag ta hand om Miranda. Hon tycker febern är jobbig, så hon ska få lite alvedon.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh Paulina LO:n är heeelt underbar!! Bara så rätt i färger och upplägg - en favorit! Pepparkakshuslo:n var också den jättehärlig - och jag är glad att jag har mitt Abigail grand på väg när jag ser den ;-) (Ska rusa till scrapperiet och beställa en reva till mässan ;-))Bara knappt tre veckor kvar :)

Ha det gött och hoppas att ni blir friska snart!
Kram
/Bea

Postat av: Sandra

Wow, gillar älskade unge så mycket! Det var både mycket och mer du lyckats få med! Trist att ni med är sjuka, här har det inte blivit så mycket bättre, eller jag har ingen feber men är apförkyld, men båda flickorna har feber, hostar och snörvlar :-(

2007-03-05 @ 22:32:18
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Lotta J

Jätte fina är dom!!!
Beundrar er som tar er tid och är med på cybercopen ni är så kreativa och duktiga!!! Ska skärpa mig och vara med jag också någon gång...
Syns på lördag!!

2007-03-06 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback