***Skapat?!***

Tja, jag har gjort ett alster som jag inte alls vet vad jag tycker om. Känner mig helt låst numera när det är fler än ett foto. Knäppt!

Dans

Av någon anledning har jag helt kommit av mig i mitt scrappande efter att jag läste så länge. Det känns besvärligt att gå att sätta sig, för det känns inte som jag har några idéer överhuvudtaget. Det som motsäger allt detta är att jag ändå är sugen på att scrappa, men allt annat tar över just nu. Det är tur att vi har scrapträffar regelbundet numera, så jag får lite sparkar i arslet... hihihi

Var hos läkaren igår med min svanskota. Han remiterade mig till US, eftersom de inte har tillräcklig utrustning på vårdcentralen för att ta reda på vad det är. Hoppas det inte dröjer alltför lång tid, för nu börjar jag bli less. 2 månader har jag gått med detta nu. Ont som attan, i hela kroppen, eftersom jag sitter och ligger så illa i och med att det gör ont i vissa lägen.

Testade min nya allergi-medicin i onsdags, punktmarkerat inför barnen kom hem från ridskolan. Det verkade faktiskt fungera och har jag tur räcker de pillren ett tag. Allergin har ju för min del accelererat ganska snabbt, så jag misstänker att denna medicinen snart har förbrukat sin kapacitet att lindra.

En vecka kvar tills vi börjar vår semester!! På torsdag, kl 10 slutar jag jobbet och sen är jag ledig i 6,5 veckor!! Ska bli så himla skönt! Både jag och Daniel anser att det är så livet borde vara: det är tiden vi är tillsammans alla 5 som är det viktigaste. Ibland hör/läser jag om att "folk" brukar gräla på semestern, därför att de byggt upp förväntningar så länge, så det blir som ett antiklimax när semestern väl kommer och så spenderar de mesta tiden med att vara osams. Det har vi aldrig varit! Tvärtom, på semestern brukar det inte förekomma någonting sånt, eftersom det är då livet känns helt rätt!!
Däremot kan jag inte fatta att det redan är dags för semester. Sen april har tiden gått gräsligt snabbt. Första sommarlovsdagen på jobbet idag. Skönt! Tempot brukar bli något annat, även bland barnen som inte har så mycket krav på sig. Det är skönt att jobba under lovtid!

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt med semester snart!! Vi har några veckor kvar tills M har semester - men det ska bli skönt - och i år blir det en semester utan käcka takbyten eller andra spännande renoveringsprojekt - sååå skönt! Vi ska bara upp till Östergötland en vecka - sen ska vi vara här hemma och bara njuta av att vara lediga tillsammans! By the way - kommer upp till LKPG den 30:e - visst har ni träff då?
Kram!/Bea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback