***3 alster igår***

Vi hade scrapträff i går, SUPERTREVLIGT!!! Hade riktigt roligt och verkligen en heldag. Daniel och barnen lämnade mig där vid 10-tiden, på väg till Nyköping. Sen hämtade de mig på vägen hem, kl 18.30.
Tre LO's hann jag med att göra. Det märks att jag inte scrappat på ett tag, jag känner mig lite ringrostig och det kändes svårt att komma igång. Nu är dock inspirationen på topp, så nu måste jag hinna sitta lite idag.

Först ut kommer "Drömkalas", så klart beroende på att fotot har en drömlik känsla över sig.
drömkalas

Därefter gjorde jag en som går under namnet: "Lilla Fröken P".
Fröken P

Sist kommer "Första husvagnsdagen".
Första husvagnsdagen

Nu har jag inte tid att sitta här något mer. Om 3,5 timmar börjar barnkalaset och jag måste städa, göra tårtan och hinna få i barnen lite lunch.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Titta du hann en tredje iallafall!! :-) Så fina de blev allihop, gillar speciellt drömkalas.
Hoppas det blir ett riktigt drömkalas idag också! :-D Ha det bra, kram

Postat av: Bea

Härligt att få lite gjort :) Jättefina layouter! Gillar första husvagnsdagen mest - fotot är helt super, men gillar även fotot på drömkalas.
Hoppas att ni hade det bra på kalaset igår!
Kram!

2007-06-04 @ 10:13:38
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Jürgen

Åh, tack söte för den fina bilden!
Jag tala inte svenska, tyvärr. Jag tala bara tyska.
Jürgen
-Tyskland-

2007-06-04 @ 19:43:29
URL: http://www.schweden-navigator.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback