***Paket***

Ett litet paket kom på posten igår, från Papp & Scrap. Var i desperat behov av svart cardstock och refill till min Tombow, men så blev det lite annat också som jag kom på att jag behövde.

Inköp1

Idag ska jag till doktorn (kirurgen) med min knöl på svanskotan. Det är bara ett bekymmer.... I början på den här veckan försvan den.....! Helt j-la otroligt. Har gått omkring med den där sen i början av april och när jag äntligen kommer till en läkare som ska hjälpa mig, då är den borta. Det värsta är ju att om det är en sån där cysta, så är risken att den kommer tillbaka ganska stor. Ska jag vänta lika länge då på att få hjälp? Det allra värsta (hihi) är att det gör ont i svanskotan trots att den är borta, vilket oroar mig. För vad är det då som gör ont???

Imorgon ska jag på scrapträff i Linköping igen. HÄRLIGT!!!!! Har sparat mig på scrapfronten ett par dar nu pga det.
Får se imorgon om det blir något gjort.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback