***Massor av nytt!!***

Var ju på scrapträff i Linköping i lördags. Har inte kunnat visa er något, eftersom vi åkte direkt därifrån till Daniels föräldrar. Kom hem idag.
Den första är gjord som en lift från en tidning som
Karin hade med sig (men som jag har glömt vilken det var). Är riktigt nöjd med denna. Ni kanske undrar över färgkombinationen... Det är bara det att det blommiga pappret matchar exakt Andrea's kjol. Den rosa färgen finns i pappret, så jag är inte helt ute och cyklar.

Ja Me

Notera gärna fotot här på nästa. Jag har photoshopat lite och jag är SÅÅ nöjd! Älskar det där fotot. Andrea är helt ur fokus (som ligger på bollen) och är tagit efter en lång sekvens där hon faktiskt sparkar på bollen. Sen har jag lagt en "over lay" av grön färg som jag gjort 50% genomskinligt.

Fotboll

Eftersom vi åkte direkt från scrapträffen till D's föräldrar, innebar det ju att jag fick alla sakerna med mig. Passade bra, med tanke på att det inte var så bra väder den mesta tiden. 3 LO's hann jag med under dessa 4 dagar. Här är den första, som handlar om min gamla tre-hjuling. Jag är väldigt nöjd med denna också.

Gammal

Nästa är gjord efter skissutmaningen på SWE Scrapbook förra veckan, men jag gjorde den för sent för att lämna in.

Trädgårdsarbete

Den sista jag gjorde innan vi åkte hem, är jag inte så himla nöjd med, men den duger. Det viktiga här var egentlige mest att få berätta en historia. Fotona är inte speciellt bra.

högt vatten

I måndags skulle jag och D på bio, men när vi satte oss i bilen, startade den inte. Vi fick låna svärföräldrarnas bil och så blev det till att ringa Volvo Assistans på tisdagen, så de fick bärga oss till en verkstad. Där sa de att de troligen inte skulle hinna med att laga vår bil under den här veckan, eftersom det är semestertider och så fick vi en lånebil. (Vår bil är ju bara 1,5 år gammal, så det går på garantin)
Som tur var, kom vi på idag (när vi skulle åka hem) att vi hade husvagnsnycklarna i bilen, så vi svängde inom firman på vägen för att hämta dem. Då visade det sig att de höll på att arbeta med vår bil just då och om vi satt ner i en kvart, så var det klart. Så, det var bara att vänta lite, sen packa över alla saker, lämna hyrbilen och åka hem. Det var en tändspole som var trasig.
Det var ju tur, som sagt, att vi åkte dit, för annars hade de säkert ringt här i eftermiddag och talat om att bilen var klar, precis när vi kommit hem. Inte kul att behöva åka 20 mil extra på en och samma dag....

När vi väl kom hem, hade jag 3 roliga paket som väntade på mig. För det första var det några QK-dies jag beställt från Scrapperiet. Sen var det mitt månadspaket från Lifetime moments.

Lifetime 1

Det var även mitt allra första månadspaket från Mosh Posh.

MoshPosh 1

Jag gillade båda paketen väldigt mycket idag! Helt i min stil och i mina färger. Nu kliar det i fingrarna att få hugga in i det nya, men det får bli i morgon. Nu är kl snart midnatt, så....

God natt på er! Lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Boken som du tittade i heter Real life scrapbooking av Rebecca Cooper.

Postat av: Sara

Åh vad du varit kreativ! Supersnygga lo's allihopa!! Jag har fortfarande inte scrappat sen sista träffen jag var på, så jag hoppas jag kan komma på nästa. Men nu har jag ju en hel massa foton att scrappa iaf... ;-)
Skönt att det fixade sig med bilen! Ha det bra, kram

2007-07-26 @ 17:08:31
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: favvismaria

Hej! jag försökte skriva här igår, men blogg.se verkade inte riktigt vilja det.. Verkligen jättefina saker du har här.. LO:en med cyklen är ju helt underbar!

2007-07-28 @ 12:12:55
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback