***Klar med ett projekt***

Idag slutförde jag ett projekt jag hållit på med, nämligen att göra om alla gamla hemmavideofilmer till DVD'er (alltså sådana band vi filmat med vår videokamera). Eftersom vi inte längre äger någon videobandspelare, känns det dumt att inte kunna titta på de gamla banden. Barnen brukar vilja titta på hur det var när vi gifte oss, när de döptes osv. Hur som helst, så känns det skönt att det är klart för det var ett ganska omfattande arbete (15 videoband).

Har även hunnit med att scrappa lite.

närbild

I och med att pappret är färdigt (so to speak), gick denna väldigt fort att göra.

Kan inte fatta att jag bara har en veckas semester kvar. Och inte har man hunnit med att ladda solbatterierna heller. Hur kommer det att bli i vinter då?? Jättetrött, misstänker jag. USCH!
Ingen husvagn har det blivit, för det är inte speciellt kul att tränga in 5 pers och en hund på ca 20 kvm när det regnar ute.
Nej, nu måste jag sluta. Trött.... Sova..... Zznark.... hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback