***Gjort en midsommar LO***

Här kommer dagens alster, som handlar om midsommarafton i år.

Midsommar

Gjort den efter en skiss som fanns med i senaste Scrapbooking mm. Just nu ÄLSKAR jag att scrappa igen! Ett tag kändes det nästan som ett måste, men nu har jag återfunnit viljan och suget att skapa hela tiden!! En jätteskön känsla.

Svärfar fixade det sista på elen idag, så nu har Miranda fungerande vägguttag och lampa i taket. Jag, svärmor och barnen var en sväng till lekplatsen medan gubbarna höll på. Det såg ganska skönt ut när vi gick, men började strax att blåsa halv storm. Iskallt, dessutom! Inget skönt alls. Så, resten av dagen har vi inte gjort någonting. Miranda har varit hos en kompis. Jisses, vad stor hon blivit. Cyklar iväg själv och ringer hem till mig när hon kommit fram (har lärt sig telefonnumret för 2 månader sen). Tiden går så fort, så fort.

Nu väntar film och kaffe. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: favvismaria

mm, sån god LO!

Postat av: Annika K

Vilken mysig LO, jordgubbsfotot var verkligen pricken över i! Vad ni har jobbat och slitit med ert hus, det ser ju ut som det blev riktigt bra. Hoppas ni kan ta det lite lugnare nu och njuta av sommaren.

2007-07-17 @ 09:46:37
URL: http://www.sajk.com
Postat av: Anna

Hejsan, ser att du, som jag har små barn och tänkte därför tipsa om WWW.MINIKLUBBEN.SE.
Den är för föräldrar som behöver lite inspriation till "vad skall vi äta ikväll".
Ha en härlig sommar !
Hälsningar
Anna

2007-07-17 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback