Utsikt från vårt hotellrum

Ja, så heter dagens scrappade alster. Något bakis var jag när jag gjorde den, men känner mig ganska nöjd ändå!
Tack J och T för en väldigt trevlig kväll igår!

Utsikt

Som ni kanske förstår ska även denna in i mitt blivande Mallorca album!

Fortsatt med tvättstugan idag. De tre underskåpen (vanliga köksskåp) är ihopsatta, skivan på skruvad och alla dörrar påhängda. Jag har mätt upp var ho'n ska sitta, så jag väntar nu på att Daniel ska gå ut i förrådet och hämta sticksågen.
Känner att jag vill få klart ho'n och alla slangar ikväll, så jag åtminstone kan börja tvätta, även om inte allt är helt klart.

Bara en vecka kvar att anmäla sig till vår scrapträff! (känner mig tjatig...) http://linkopingscrap.sajk.com
Börjar verkligen längta efter den nu. Bara två veckor kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback