Miranda - en skönhet

Miranda - en skönhet

Gjorde denna igår, innan jag började flytta runt på mina möbler! Sitter just nu vid min nya plats och inser att det kommer att bli PERFEKT! Jag har över 3 meter väggyta att sätta hyllor på.... Ljusinsläpp från 2 fönster..... Bättre plats för benen (eftersom jag inte behöver ha allt under skrivbordet)

Fick förresten mitt Lifetime-månadspaket igår. SÅ HIMLA MYCKET KUL! Skitsnygga papper från Cherry Arte och Ki Memories, snygga band (4 olika), glitterprickar att limma fast, minibrads, jumprings, dingbrads (som ser ut som stora klamrar mm), akrylfärg med skumtopp och en stämpel!

Nej, nu måste jag kika lite på IKEA's hemsida..... ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så gött med ordentlig scraphörna!! Jag längtar som f-n tills jag får göra iordning min!! Är omåttligt trött på att ha grejorna i kartonger... Blir ju såå krångligt att scrappa, orkar inte plocka fram grejorna om jag inte vet att jag ska sitta läänge... Men jag får ju mitt plejs oxå snart! Har sagt upp lägenheten idag, så nu hoppas vi bara att det blir klart i tid ;-P
Ses i helgen, det ska bli sååå kul!! kram

Postat av: Bea

Underbar LO! Älskar de där korten du tog på barnen - de är såå söta!

Three days and counting... :D!!

2007-01-30 @ 20:48:26
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Camilla

Herregud vilken vacker layout Petra!!

2007-01-30 @ 21:32:27
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback