Min nya scraphörna!!

Är så himla nöjd! Skickade mannen på IKEA efter middagen ikväll, så han kunde köpa lite hyllor. Sen fixade jag i ordning det sista och kan nu visa upp de första bilderna på mitt nya scraphörn!
Det blev jättebra och det bästa är att det fortfarande finns utrymme att hänga upp fler hyllor om det behövs. Mitt på skrivbordet, till vänster om fönstret, kommer (förhoppningsvis snart) min nya QK-förvaringsbyrå att stå. För ni har väl inte missat det snygga Magpie??

scraphörn 1

scraphörn 2

Nu längtar jag vansinnigt att få sitta här och scrappa, men det känns som om det dröjer. Jag brukar alltid bli så inför en scrapträff: att jag liksom sparar på mina tankar tills dess.
Bara 4 dagar kvar.... LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Det blev ju jättebra!!

Förstår vad du menar med att samla på sig idéerna... Håller just nu på att samlar ihop foton att ha med... Tänkte vara lite förutseende den här gången och inte släpa med mig precis allting ;-) Fast det lär nog bli en del ändå *hehe* Åh sen finns det ju alltid shoppar där om man saknar nåt :D
Kram
/Bea

Postat av: Sara

Åh, grattis till nya scraphörnan!! Kanske blir en Magpie här också snart - gillar småhyllor!! =OD
Hoppas ni får kul i helgen! Jag kommer nästa gång - årstiden kändes för osäker för lång ensamfärd i bil... =o(

2007-01-31 @ 11:17:58
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Camilla

Jättefint!!Saknar dagsljus hos mig,du såg ju min mörka hörna.

2007-01-31 @ 16:18:19
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ser kanonfint ut! Jag längtar efter att någon gång ha lite ordning inne i min hörna, men det är alltid stökigt där... Och snart blir jag väl av med hela rummet, så vi måste fundera ut hur jag och Martin ska kunna samsas i "hans" rum (dvs hallen som är hyfsat stor).
Jag längtar också som bara den till helgen, ska bli så kul ju!

2007-01-31 @ 22:44:41
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Sara

Åh så fint det blev!! Kan förstå att du längtar efter att sitta där... :-)

2007-02-01 @ 11:26:37
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback