Fått paket idag!

Hade beställt papper åt J och passade på att beställa lite klister, gluedots, akryl, penna, H2O-pensel och chipboard till mig själv.
Trots att jag vet vad som finns i när jag öppnar, känns det ändå som julafton!
Har gjort två beställningar från USA också. Från ShopRememberWhen har jag beställt STUDIO CLASSIC (alfabet till QK) och även EMPIRE (bara stora bokstäver). Dessutom en BossKut-die.
Från Lifetime har jag beställt gnuggis-alfabeten, flera stycken.

Dessutom är Lifetime-månadspaketet på ingång.

Sen behövde jag ett nytt album, så det har jag förbeställt från
Scrapperiet, eftersom hon ska till vår träff i Linköping.

Har scrappat 3 LO under förra veckan och igår, som jag ännu inte kan visa, eftersom det var till Hobbyhuset. Men håll ögonen öppna, för snart kan jag visa dem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill oxå ha en massa QK alfabet, men jag är alldeles för snål för att köpa det... Vad kostar de ungefär när du beställer från usa?

2007-01-16 @ 19:03:58
Postat av: Sara

Det var jag som skrev föregående inlägg, men den valde visst bort mitt namn och så... skumt... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback