Pepparkaksbak

Tack, M, för återgäldatndet av mina gluedots! Hur skulle jag annars få bandet på plats... Tack också för en trevligt eftermiddag, med kaffe och snack.
Så, tillslut fick jag då ordning på den LO jag försökte påbörja i förgår när det bara blev jobbigt. Försöker göra mig klar med alla jul och vinterfoton, eftersom jag tycker att det ska bli vår nu ;)

Pepparkaksbak

Idag är det fredag och jag längtar vansinnigt efter min man, faktiskt. Han var borta med jobbet igår och kom hem halv ett på natten! Jag låg som en fiolsträng och väntade på att han skulle komma hem, så innan jag slappnat av så pass att jag kunde somna, var kl över 2.
Dessutom vill jag ut och kolla ny bil! Helst idag!

Min lillebror dyker dessutom upp någongång i morgoneftermiddag och det ska bli kul att se honom! Han var i Sydafrika hela december, över jul och nyår, så det blev ju inte att vi träffades då.

Glöm inte att ni kan maila eller kommentera om ni har lust att köpa min BossKut. 750 kr + frakt, det är rena vrakpriset ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket mysigt bak. Jag såg LO´n i lördags, blev så sugen att baka så igår kväll bakade jag och Moa skrubbalutter. Jag tror det är flera år sedan jag gjorde sådana. Sitter här på jobbet fortfarande. Jag började kl:7.30-15.30 (jobbade med 38.5 C feber). Blev inbeordrad, så nu jobbar jag 16-22 oxå. kul kul. Inatt kommer jag sova som en liten gris. Har ni hittat ngn ny bil än?
Nähäpp! dags och fortsätta jobba. Det var trevligt att råkas.

2007-02-12 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback