Miranda har en lös tand

Här kommer LO'n jag har gjort om Mirandas först lösa och tappade tand. Köpte klistermärken (av Karen Foster) på vår träff i Linköping, från Papp & Scrap. Sånt brukar jag inte ha på mina LO's, men jag visste att Miranda skulle gilla dem och därför fick det bli så. Är ganska nöjd med den, trots att det ser lite skumt ut med foton endast på en mun ;)

Miranda har en lös tand

Imorgon ska vi hämta nya bilen! Ska bli kul att se den igen och få ta hem den (fan, det låter som jag pratar om en hundvalp ;) ). Mest av allt är det väl så att det ska bli skönt att affären blir klar och att det vi har grunnat på så länge, nu har löst sig. Vid det här laget har ni kanske lärt sig att jag inte tycker om att dra saker i långbänk (vilket är ungefär 2 dagar för mig *hihihi*).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback