IS

Gårdagens alster handlar om vinter. Skrivit ut fotot i A4 format. Det ser lite futtigt ut (på något sätt) så här på bild, men jag tycker den är mer värd att se på i verkligheten.

IS

Just nu är kl 05.25 på morgonen! Jag ska öppna på jobbet nämligen och måste vara där lite innan 6. Steg dock upp alldeles för tidigt, så jag fick en halvtimme extra på mig att fördriva. Då kan jag lika gärna sitta här, annars är nog risken att jag somnar.
Daniel ska vara pappaledig idag, eftersom jag kommer tillbaka redan vid 10. På så sätt har vi nästan fått en heldag tillsammans. Planen är att han ska ha packat matsäck när jag kommer, så vi kan åka iväg och åka pulka i några timmar.

Hade Miranda med mig på jobbet igår. Det gick bra och hon var väldigt nöjd när vi åkte hem på kvällen. Det svåraste var att lämna Paulina (och Andrea) på dagis, för hon var väldigt ledsen. Planen där är dock att hon ska få följa med i morgon, vilket hon visste, men det dög inte att vara på dagis om inte syrran var med. Bäst att hon vänjer sig; Miranda börjar ju förskoleklass på ett annat ställe i höst.....
Igår upptäckte också Miranda att hon har en ny lös tand, bredvid den andra, så hon kommer snart att få ett stort hål, då inga nya tänder verkra vara på gång än.

Nej, nu är det dags att åka till jobbet. Har aldrig jobbat sen de satte in nya larmsystemet.... Få se om jag får hela poliskåren åkandes dit! Daniels kommentar var: "Det positiva med det är ju att du slipper vara ensam". Undrar just om polisen ser det så ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe - hoppas att det gick bra med öppningen. Hoppas också att ni får en trevlig dag i pulkabacken. Även här har det kommit lite snö i natt, men ännu inte så mycket att vi kan åka pulka :(

LO:n är jättefin! Älskar stora foton! Och det är så finte med frosten på grenarna:

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback