Intervjuvats av Corren idag!

Hon ringde till mig för att fråga lite om scrapträffen i helgen. Så, håll ögonen öppna, en liten notis kommer det att bli i alla fall.

Det känns i hela kroppen att det börjar bli dags för scrapträffen. Har gjort iordning min lilla namnskylt som jag ska ha på mig, det jag skulle fixa är klart och ikväll ska jag packa min scrapväska (det finns ingen tid till det imorgon)
Vill bara att jag ska få åka till jobbet imorgon, för efter det börjar hela kalaset för oss som fixar! Då ska vi till lokalen och möblera + att butikerna kommer dit och packar upp sitt.
LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Lotta J

Jag missade notisen i Corren men mamma ringde och tala om det!!! Hon har inte fattat hur stort detta är för mig men nu förstår hon nog mer... Ev. kommer de dit och tittar på oss :-)

2007-02-02 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback