Fan, jag kan inte scrappa!

Känt mig sugen hela dagen, men nu när jag sätter mig, är det ingenting som känns bra. Allt som upptar min hjärna är att vi ska ut och leta ny bil i helgen och som vanligt vill jag ju helst ha köpt en ny igår....
Jobbigt när man surfar runt och finner den perfekta bilen och inser att den kanske hinner försvinna innan lördag. Fast å andra sidan brukar det lösa sig i slutändan i alla fall.
Till råga på allt har jag värsta PMS-gnället i kroppen, så så fort jag kommer hem från jobbet blir jag världens ynkligaste och ingenting känns bra, om det inte heter chips eller choklad..... Inte lätt att scrappa då inte.
Vill helst av allt krypa under en filt, men en kaffekopp och inte komma fram mer ikväll. Kanske skulle ta och lyssna på den tanken. ;)

Har äntligen fått min skrivare kopplad till min egen dator, vilket gör fotoutskrifterna NÅGOT enklare. Det har så klart att göra med att jag nu fått ordentligt med plats i mitt nya scraphörn. Innan hade jag inte plats för den alls, så nu slipper jag springa upp på övervåningen.

Nej, tusan, nu får jag ta och lyda min inre känsla: TYCK SYND OM MIG SJÄLV UNDER FILTEN! hihihi
Synd bara att det inte är något vettigt på TV ikväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hallå, tittar du inte på OC och What about Brian? ;-) Där sitter jag bänkad hela onsdagskvällen... Hoppas du mår bättre nu och att det var fler som tyckte synd om dig igår så de lät dig vara i fred under filten!
Kram, Sandra

Postat av: Carola

Hej,

Nu blir man nyfiken på vad ni ska köpa för någon bil?
Kram

2007-02-08 @ 11:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback