Bosse till salu!

Så är vår stora scrapträff i Linköping över. Det första storträffen jag är på, är min egen och VILKEN JÄVLA SUCCÈ DET BLEV!!! Det blev så himla bra och jag/vi är så himla nöjda. Allt flöt på som det skulle och det var massor med folk (extra som kom och tittade och handlade). Jag kom hem och var något fattigare i plånboken, men rikare i erfarenheter och prylar ;)

Jag har köpt en QuicKutz Revolution!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta innebär att jag har en bosskut till försäljning. Om någon är intresserad av att köpa den, går den för 700 kr + frakt. Först till kvarn....
Det går att maila mig, PM'a mig på Scrappiz, eller kommentera här i bloggen.

Återkommer med mer info om träffen när jag inte har bråttom till jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Kan bara säga att träffen var sååå lyckad! Hoppas på repris i höst igen ;-) Jag hade så mycket tankar o idéer i huvudet på vägen hem att jag var helt asocial *hehe* Nu är det bara att se fram emot mässan!!

Postat av: Lotta Johansson

Håller med Bea. Det var jätte lyckat och hoppas också på flera träffar!! Ni fixade detta jätte bra!!
Ett fång rosor från mig!!

2007-02-05 @ 13:54:12
Postat av: Renate Andersson

Hej!

Har du fortfarande kvar din Bosskut?
MVH Renate

2007-03-08 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback