***Scrapträff idag***

Idag har vi varit på mellandagsscrapträff, vilket som vanligt var otroligt roligt och inspirerande. Faktum var att det kändes riktigt skönt att vara där, för det var länge sen jag var där utan att ha huvudvärk, vilket jag alltså inte hade idag. PERFEKT!!

Påbörjade ett minialbum, som jag inte visar nu, eftersom den inte är klar. Utöver det blev det 3 LO'sar som kommer här nere.

Vill bara berätta att jag såg på
Stellas att jag vunnit ett litet paket i utlottningen i hennes senaste tävling. JÄTTEGLAD!

3 på bänken

Rastar lite

Andrea 2 år

I morgon ska vi åka till Örebro och titta på en bil. Håller alla tummar jag kan att den ska vara bra. Vi vill verkligen få detta löst innan jobbet börjar igen.
Nu ska jag gå och vara trevlig med svärföräldrarna som varit här i några timmar. Vi ska få låna deras hund i några dagar, nämligen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså, när gjorde du den sista!? Haha, jag satt brevid dig hela dagen, men inte såg jag att du gjorde den... Fin var den iallafall och de andra också! Rastar lite blev ju jättebra tillslut!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback