***Nytt DT-alster***

Här kommer en LO jag skapat för Papp & Scrap. Pappret jag använt är riktigt vintrigt och härligt! Det kommer från Déjà Views. Framsidan är det randiga och baksidan är det jag skrivit texten på.

tänk vad lite snö kan roa


Sen har jag faktiskt skapat en "vanlig" LO också (låter ju inte riktigt klokt att säga så, men ni fattar va?!)
Jag är nämligen hemma idag. Fick gå hem från jobbet igår eftersom jag hade så otroligt ont i magen. Fort gick det också. Var bara på jobbet i 45 minuter. Sen värkte det hela förmiddagen, gick över och började igen på eftermiddagen och höll på till mitt i natten någon gång. Inte direkt illamående, även om jag i det där läget hellre hade spytt och det hade slutat.
Idag är jag hemma och återhämtar mig. Känns som om jag haft maginfluensa, eftersom jag är extra trött, hungrig men svårt för att äta, matt osv. Är livrädd nu att det ska börja om igen, eftersom det gjorde det igår.
Hur som helst, så har jag i alla fall suttit (korta stunder i taget) och fått ihop en LO på samma fototema som de två senaste jag gjort.

charmtroll

På tre ställen sitter det brads, som ni kanske sitter lite konstigt, men de håller plats varsin ghost-blomma, som syns väldigt dåligt här.
Nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen.

Kommentarer
Postat av: teres

Superfina LO´sar, gillar massor!

Postat av: Sara

Skrev en lång kommentar igår, men den föll visst bort...Tycker snö Lo:n är helt underbar!!
Hoppas magen kommit iordning nu!!
kram

2007-12-07 @ 10:09:08
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: nilla_r

Helt underbara layouter, Petra!

/Pernilla

2007-12-20 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback