***Mest nöjd med för året***

Nu har jag läst hos både Sandra och Lina om att Mikaela utmanar oss att lägga upp de 10 LO's som jag har skapat under året, som jag är mest nöjd med.
Kan tala om att det inte var lätt. Jag hade en lista med 20 stycken som jag är mest nöjd med (av de ca 115 jag skapat i år och då har jag inte tagit med DT-layouter). Tillslut har jag i alla fall valt ut dessa:

Stjärnstatus

***Stjärnstatus*** Den är jag verkligen nöjd med. Den är olik mig, tycker jag, fast ändå gillar jag den.

stillsam HÖST

***Stillsam höst*** Här är det mest fotot jag är nöjd med, det passade så bra i A4-format.

modefluga

***Modefluga*** Skapades på den stora scrapträffen i Linköping i september, för en teknikutmaning.

Prinsessa med grön bladkrona

***Prinsessa med grön bladkrona*** Gillar fotot jättemycket här. Gjord till en cybercrop på Scrappiz.

Gammal

***Gammal?*** Älskar detta fotot! Men är också väldigt nöjd med den blandade rubriken.

Fotboll

***Fotboll*** Här är det inte så mycket LO'n jag är nöjd med, utan fotot.

i väntan på vår

***I väntan på vår*** Upplever harmoni när jag ser denna. Gjord för svenska tidningen (Scrapbooking mm)

kaffestund

***Kaffestund*** Älskar denna färgkombinationen!

?lskade unge

***Älskade unge*** Denna är gjord till en tekniktävling under en cybercrop på Scrappiz. Gillar färgkombon och idén med en delad cirkel.

Mallorca Palmer

***Mallorca Palmer*** Jag gillar palmer och här verkligen känner jag dem!

Så, vad kan vi dra för slutsatser om vilka jag är mest nöjd med?! Tja, för det första kan jag ju konstatera att detta varit ett år med väldigt många singelfoton på LO'sarna, gärna uppförstorade. De allra flesta har mjuka, lite dova färger. Det är väldigt sparsmakat med dekorationer. Band är det som förekommer mest.

Vad tycker ni? Hur verkar min stil? Kan tillägga att jag faktiskt tycker att det är i år som jag har hittat mig själv i scrapbookingen.

Sist men inte minst, vill jag tala om för er att det kommer att hända spännande saker på Papp & Scraps blogg under första veckan i januari. Missa inte det!!

Gott nytt år på er!
Kram / Petra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom är kanonfina allihop! Av dessa är min favorit Prinsess-LOn, helt underbart foto och snygga färger och upplägg. Ett uppförstorat foto har jag också gärna på mina LOs, det är liksom enklare med ett stort än massor av små...
Gott Nytt År!

Postat av: Camilla

Säger som Sandra,alla är så vackra.Jag gillar nog stillsam höst mest!
Det är snyggt med förstoringar.
Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 18:17:33
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: ulrika_m

Åh vilka fina layouter! Tack för inspirationen!

2008-01-02 @ 08:32:44
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback