***GOD JUL***

Vill så klart hälsa alla mina trogna och tillfälliga bloggläsare en RIKTIGT GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!! Kan inte garantera att jag kommer att uppdatera så mycket här under helgerna. Men, så klart, jag ska ju på scrapträff de29:e så då kanske jag har något att visa upp!

Har min mor, far och lillebror här över helgen och det känns väldigt mysigt! Ser fram emot att spela spel och verkligen umgås.

Just nu väntar jag på att mina barn ska somna, så nissarna kan ta över och pynta julgranen och ta fram alla julklappar.
ÅÅÅhh, jag älskar verkligen julen! Ska bli så fantastiskt att åter uppleva en sån mysig dag tillsammans med barnen, för det har verkligen övergått till att bli en dag för deras skull. Längtar så mycket att det till och med pirrar i min 31 åriga mage, vilket inte händer så ofta.

Nej, nu är det dags att sätta igång.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för julkort!! En riktigt god jul önskar jag dig och din familj!! Ses den 29:de!
kram Sara

Postat av: Anonym

God fortsättning!!
Hoppas att ni hade en underbar jul! Vi är som sagt uppe I Östergötland just nu och bara njuter av att ta det lugnt och besöka släkt och vänner! Det märks att man saknar detta när man är "hemma".
Vi kan väl höras av under veckan - vi har inget bokat på dagarna fredg och lördag. Vore kul att ses!

Kram

Bea

2007-12-26 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback