***Antagen***

I går fick jag veta att jag blivit antagen till kursen jag ska läsa i vår: digital bildbehandling (7,5 poäng). Ska bli jättekul, men jag undrar om jag är redo för det jag gett mig in på. Jag har ju inte mycket tid över som det är nu.... Nåja, det löser sig. Sen tänker jag så här: om jag inte klarar kursen, så spelar det absolut ingen roll! Det är ju inte så att en examen hänger på det, för det har jag ju redan klarat av. Nej, det ända som händer är att jag inte får poängen och det är verkligen inte hela världen. (allt för att släppa på kraven och stressen)

Ni vet mitt magonda som jag hade förra veckan. Efter det har jag varit konstant hungrig! Konstaterade igår när jag läste om magkatarr på
vardguiden.se, att det nog är det jag lider av (efter att någon sagt det åt mig på jobbet). Symptomen stämmer: smärta eller obehag i övre delen av magen, tidig mättnadskänsla och hungersugningar. Tyvärr inser jag också att om det är det, så är det bara att leva med det, för enligt guiden finns det inget att göra åt det.

Har skapat lite också, men eftersom det för Papp & Scrap, får jag återkomma med att visa upp det. Har gjort 2 kort också, väldigt snabbt. Ska ju fira Lucia i Mirandas klass ikväll och behövde kort till fröknarna.
Jag visar det ena, eftersom det andra ser i princip likadant ut. Jag har i efterhand också satt på lite grön stickles i blommorna.

image401

Nu ska jag rusa till jobbet. Har en praktikant som ska ha helhetsansvar idag, vilket innebär att jag ska låtsas som om jag inte är där, som om hon är jag. Ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner precis som du, vet inte heller hur mycket tid jag faktiskt kommer ha efter jul... Men som sagt, det är ju ingen examen som hänger på det, den biten är ju redan avklarad! Men jag tycker det ska bli otroligt intressant att lära sig mer, så jag ska verkligen försöka ta mig den tiden. Börjar ju jobba 80%, men de resterande 20% är ju för att hinna hämta och umgås med barnen, inte för att plugga. Jag har ju expert här hemma, så hjälp kan jag i alla fall få om det behövs!

Vad trist att du fått magkatarr, hoppas du känner dig bättre snart!

Postat av: Camilla

Grattis till kursen.Den låter kul.Inget vidare med magkatarr,hoppas det inte är det trots allt.

Ha det bra!

2007-12-12 @ 18:04:05
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback