***Spännande***

Den 15:e drog Lifetime pengar för månadspaketet som vanligt. Igår hade de dragit en siffra till (ca $19). Det enda jag har beställt för övrigt, är en "preorder" på en bok. Men det konstiga är att den kostar nästan $20 utan frakt. Siffran de drog måste ju vara inklusive frakt. Fattar inget. Kan boken helt plötsligt ha blivit billigare. Nåja, spännande är det i alla fall.

Vilken dag som helst borde det dyka upp ett paket från Mosh Posh och Lifetime. Dessutom la jag en beställning på Scrapperiet häromdagen, som jag hoppas kommer idag. Får dock vänta till sent innan jag vet om det kom eller inte.
 
Har precis varit och lämnat Miranda vid skolbussen. Är nu hemma för att dricka kaffe. Kl 9.30 åker jag, Paulina och Andrea till stan för att handla skor. Har 15 minuter på mig på plats innan jag måste åka hem igen, för att hinna lämna barnen på dagis och sen åka till jobbet. Puh! Men vad ska man göra. Paulina behöver verkligen skor, för hon klagar på ont i tårna när hon har sina gympaskor på sig.
Jag stänger dessutom idag, så jag är inte hemma förrän närmre 18.30 (Daniel hämtar på fritids/dagis).

Kommentarer
Postat av: Malin

Apropå bok, kolla vad jag funderar på att beställa: http://www.amazon.co.uk/Lord-Brotherhood-Blade-Diana-Gabaldon/dp/1844132005/ref=pd_bbs_sr_1/026-5534893-4574811?ie=UTF8&s=books&qid=1187955749&sr=8-1
:-)

2007-08-24 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback