***Paket idag***

Idag kom mitt andra månadspaket från Coordinates Collections. Det känns att hösten börjar närma sig, när man ser färgen i pappren. Pappren i sig var väl så där, men jag gillade bokstavsarket, blommorna och de små klisterlapparna att skriva på.

Coordinates 2

För övrigt har jag inget att visa upp just nu. Har jobbat ganska mycket ett par dagar och dessutom var vi inte hemma under helgen, så jag hopps hinna göra något ikväll. Daniel var inte hemma igår och då har jag svårt att slappna av och få något konstruktivt ur mig.

I måndags började Miranda förskoleklass och hon var ganska nervös. Det släppte dock så fort hon fick komma in i klassrummet och det verkligen började.

Nu tror jag att jag ska ta och lägga en beställning på något kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback