***cool***

Här kommer en LO med ett fint foto på Andrea. Hon ser verkligen cool ut i de där jeansen och med kepsen bak och fram. Använt min dymo på vellum till höger om fotot. Där står: "Tuff", "Häftig", "Glad", "Vacker", "Bestämd" och "Rolig".

cool

Idag såg det ut som om det skulle bli varmt, men nu blåser det som attan och det finns inte ett hål i molnen så långt ögat kan nå. Skitväder med andra ord. Typiskt, när jag slutar jobbet tidigt och barnen ser fram emot att (bla) leka ute.
På jobbet har vi bestämt att vi måste ha ett kvällsmöte snart. Vi har sååå många roliga idéer, som vi bara hasplat ur oss, så nu behöver vi sätta oss ner och bringa ordning i tankarna. Det går inte att göra det under dagen, det är ca 60 barn varje dag (och då har inte ens skolan börjat än) och tid att sitta ifred flera stycken är otänkbart.
Har ju blivit utsedd till dataansvarig på jobbet och har redan börjat få förfrågningar och uppgifter kring det. KUL! Dessutom ska jag vara med i skoltidningsredaktionen i år igen, så det lär bli fullt upp de där ynka timmarna jag gör innan fritids. (Jag jobbar ju bara 75%, vilket inte ger speciellt många timmar under skoltid)
Men, DET ÄR SÅ HIMLA KUL ATT VARA PÅ JOBBET!! Trivs bättre än bäst!! Det har fortfarande, efter 8 år i kommunen (minus grav-ledigt) aldrig varit tråkigt att gå till jobbet. Och nu är det om möjligt ännu roligare! Det underlättar ju dessutom att veta att mina barn ÄLSKAR dagis och fritids. Inga skuldkänslor här inte.

Nej, nu får det vara slut med hyllningar till jobbet. HiHiHi
Dags att se på Pippi Långstrump, tycker Andrea.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin LO! Skönt att du trivs så bra på jobbet. Jag håller på och skolar in Stella på dagis den här veckan, det går hur bra som helst! (tror jag, idag är första gången jag lämnar...) Hon mer eller mindre körde iväg mig när jag skulle gå idag, det är ju härligt att hon verkar trivas! Nu ska jag gå och sätta mig i min så smått påbörjade scraphörna och känna efter om jag ska påbörja något! :-D Ha det bra, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback