***Publicerad igen***

Fick med mitt alster till Skissutmaningen vecka 16 på SWE Scrapbook!! Känns jätteroligt!!
Det var denna LO som ni ska titta efter:

Fikapaus

Bara 4 dagar kvar tills vi åker för EVENTET i Helsingborg!! Dags att börja fundera på vad jag ska ha med mig, utöver de förbestämda utrustningslistorna. Inte så mycket, men lite extra. En tandborste får det bli i alla fall ;)

Nu ska jag faktiskt sätta mig med en kaffekopp. Har så himla ont i svanskotan, jag önskar jag visste vad jag gjort. Svullen känns jag och öm. Känns som om det är vila som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis, grattis!! Fin LO, med härliga färger och mysigt tema! Ha så kul i Helsingborg!! Är lite avis, men jag ska ju å andra sidan äntligen få flytta in i mitt hus på lördag, så jag är ganska glad jag med!! :-D

Postat av: Bea

Grattis igen! Scrappat för mycket kanske *hehe* Vila upp dig till helgen bara ;-)

2007-04-23 @ 21:46:37
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis, vad toppenfin den blev med sista finputsningen hemma (eller missade jag den på slutet?)! Visst är det så himla kul?

2007-04-23 @ 22:56:44
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback