***Länge sen sist***

Som jag scrappade, alltså. Efter mässan är jag ännu mer full av inspiration än jag var tidigare. Tyvärr är det så att jag inte har några foton som jag tycker passar till de papper jag handlade, utan dessa jag använt nu är "gamla". Det jag däremot använt, är mitt nya clearstamp-alfabet. LOVE IT!! Kommer bli en klar favvis. Den stora tagen har jag gjort själv, men inspirationen har jag hämtat från AnnaG, som satt och pysslade med såna på mässan. (Det finns färdiga stora att köpa)

den Kvinnliga F?f?ngan 

Nytt på denna LO är också att jag chalkat med en färg som heter PINK PASTEL, tillsammans med lite chestnut roan längst ut på kanten. Gillar kombinationen!

Idag har vi påskpysseldag här hemma, men just nu blir vi hela tiden störda av den minsta medlemmen i familjen. Hon ska sova, men har kommit på hur hon kan klättra ur spjälsängen, vilket hon gör precis hela tiden. Och med det sagt, hoppas jag att ni ursäktar mig, för jag måste lyfta i henne igen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Härlig LO! Ljusa fina färger och tagen blev jättebra *liftvarning*. Förstår att du älskar det nya alfabetet! De är så användbara - dock är det beroendevarning på dem ;-) *vill alltid ha fler* ;-)
Kram och tack för i helgen!

Postat av: Sandra

Kul foto! Jag letade lite efter er på mässan med, visste ju att ni skulle vara där. Nåja, ser ju att du hittade en del kul du med, visst är det härligt med mässa?! Fast när nästa är så ska jag på bröllopsfest... Verkar som om hela september går åt till bröllop, undrar hur det ska bli med träffen?

2007-04-04 @ 09:12:29
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback