***Första grillningen idag***

Visst är det något särskilt med första grillningen?? Dofterna, förarbetet, den friska luften och, så klart, den obligatoriska grillölen!

?lglas

Till mitt grillade kött har jag också gjort en sallad av avocado, gurka och rödlök. Tyckte färgerna var så fantastiska så jag var tvungen att fota (observera att jag fotat innan jag skar löken....)

image236

Andrea har blivit stor tjej idag! Efter att ha lyft tillbaka henne i spjälsängen 5 gånger när hon skulle sova middag, tog jag helt sonika bort den och hon sover nu i stor säng. Ska hon klättra ur, kan hon lika gärna göra det från en riktig säng. Så, för första gången på över 6 år har vi ingen spjälsäng. Nu är det bara skötbordet som ska bort också, så jag får tillbaka mitt badkar!

Ni har väl inte missat att det är påsk? Det är flera som bestämt sig för att flyga till Blåkulla....

p?skk?rringar

GLAD PÅSK PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback