***Fallit för grupptrycket***

Det är en svaghet, jag erkänner det villigt. Men, som rubriken säger, vi har fallit för grupptrycket. Vi  har köpt en stor studsmatta, fast vi sagt att vi inte skulle.... Det är ju bara det att grannen skaffat en och våra barn tycker det är såååå kul! Andrea studsar dock hellre runt i den lilla uppblåsbara hoppborgen som vi har. Sen har hon helt plötsligt kommit på tjusningen med att gunga, vilket  hon aldrig gillat förut. Under förutsättning att det är en vanlig gunga och inte en för bebisar. Då skriker hon som bara den. En vanlig gunga kan hon själv klättra upp och ner på, jag tror det är det det handlar om.

Sitter här för att jag precis scrappat klart en LO, efter en skiss (hör och häpna) som jag själv ritat!. Riktigt nöjd faktiskt. (Sandra, förra gången var det papper från Sassafrasslass) Papper och knappar kommer från förra månadspaketet från Lifetime, allt från My Minds Eye.

H?rresande

Nu ska jag ut i solen och sätta mig för att läsa lite. Mannen och de två äldsta är på simskola, Andrea sover. Bäst att passa på ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Härlig LO - visst är de underbara de papprena! Schysst frisyr ;-)

Postat av: Camilla

Härligt kort:-).Grannpojken har fått en sån stor studsmatta gissa om den är poppis hos Nathalie som vill ha en själv nu :-)men är lite liten för det tycker jag.(vi har alltid sagt med att någon sådan blir det inte!!)Vi har en sådan hoppborg som ni men behöver jag säga att den inte är så kul längre :-)

2007-04-17 @ 12:09:46
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sandra

Haha, så kan det gå! Grannarna har en stor, så Linn kommer säkert smita in dit i sommar när den kommer fram...

2007-04-18 @ 13:18:19
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: malin

*skrattar* vilken härlig bild på layoutern - jag känner igen det där håret... ja - vi har också en studsmatta - och där blir håret också så... till sommaren plockas den nog ner dock... barnen fick välja, bad eller hopp?

layouten är jättefin!

2007-04-19 @ 12:57:20
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback