Tvätta bilen

Har scrappat, igen! :) Det är ju så roligt, så det är svårt att låta bli. Ännu en DT-layout åt Minelle.
Hade bestämt tidigt att jag ville ha ghost-alfabetet, eftersom jag tyckte det passade bra med genomskinligt till vatten. Kruxet var ju att fästa dem... Det fick bli symaskinen och en helt CRAZY LOOK!!!!! Jaja, jag kommer nog i alla fall att vara den enda i världen med en rubrik som ser ut på så sätt... (försöker se det positiva)

Tvätta bilen

Idag är jag och barnen själva hela dagen och kvällen. Mannen ska på konferens som slutar med KickOff. Kommer väl hem någon gång i natt... Typiskt, jag som egentligen skulle hem till FruH och "lura" några andra att ramla ner i scrapträsket!!! Det hade varit mycket roligare än att spendera kvällen ensam.

Jo, jag kan meddela också att Andrea var hos BVC-tanten när vi var på Mallis. Hon väger vid 13 månader: 9700 g och är 78,5 cm lång. Min lilla stora tjej! Hon har det lite jobbig nu med 2 tänder på kort tid och minst 2 som är på väg.

Nu ska jag, hör och häpna, scrappa lite!!! Passa på när Andrea sover!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback