Startat akvariet på riktigt idag

Har jobbat idag. Sista dagen för veckan. Känns riktigt bra. Jag mår inte alls så dåligt i kroppen som jag gjorde innan vi var på Mallis, mycket eftersom jag inte behöver stressa tisdagarna längre. Mannen och barnen hämtade mig på jobbet och så for vi till stan. Var in en sväng till Minelle och köpte mig ett nytt album och Glossy Accents.

Därefter for vi på vårt egentliga ärende: nämligen till Fyra Tassar och köpte fiskar. Har haft akvarium i 20 år och tycker att nu är det 4 år sen vi stängde ner sist, så nu är det dags igen. Köpte verkligen inte mycket, men det blev 11 neontetror (som Paulina valde), en lila/röd kampfisk (som är Miranda's), 2 platy-par (alltså 4 fiskar) och 8 femrandsbarber. Det kommer att komma till ett par malar också om någon vecka. Men akvariet känns väldigt tomt, känns som om det skulle ha varit en sort till. Men, de brukar ju dö några första veckan, så vi får se om vi får en anledning att åka till affären igen.
akvariet

Verkligen inget bra foto, får se om jag får till ett bättre i morgon och kan byta.

Nu ska jag sätta mig vid TV-n och bara slöa. Är trött i hela kroppen!!!!!! Brukar bli så när Daniel varit borta en hel dag (och en halv natt). Tydligen gör jag av med mycket krafter på att känna att jag har 100% ansvar 24 timmar på ett dygn.....

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är så rogivande med akvarium!*vill ha*
MEn jag vet att jag är så dålig på att komma ihåg att hålla rent...och det är väldigt OROgivande*suck*

Har alltså provat ett par gånger..:-)Gillar kampfiskar, de är så vackra!

2006-09-15 @ 00:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback