Safari

Har scrappat ännu en dubbel till mitt LEGO-land-album. Denna gång har jag använt mig av American Crafts papper som jag fått i ett månadspaket från Pysselpunkten. Jag vet dock att Minelle har en del av dessa papper.

Det blev en ganska enkel LO. Känner mig lite less på LEGO-lands fotona nu, så jag misstänker att det är därför jag inte riktigt går in för det. Jag är ju mycket sån att jag scrappar efter vilka foton jag vill använda. På så sätt blir större projekt svårare att genomföra, eftersom jag kanske inte är sugen på de fotona hur länge som helst.

Hur som helst. Rubriken här var ju given och jag har haft orden: SAVANNGRÄS och ÖKENSAND i huvudet när jag gjorde den. Få se om ni ser det! ;) Färgerna har dock blivit lite konstiga. Cardstocken är faktiskt gul...

Safari vänster
Safari höger

Idag är det fredag och vi är hemma under förmiddagen. Den enda dagen i veckan vi inte behöver stressa iväg efter frukost. Handlade dessutom för helgen redan igår, vilket känns otroligt skönt. Däremot ska vi iväg en sväng vid kl 15, eftersom Miranda har simskola på fredagar. Men det passar bra, för vi får Daniel med oss hem från jobbet i bilen. 20 min mer tid tillsammans!! (om än i bilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback