Lagt en beställning

Har precis avslutat en beställning hos Shop Remember When, i USA. Beställde ett QuicKutz alfabet: Maddie Anne, classic och då får jag Marisa Mini på köpet!! Tycker jag är en riktigt bra affär. Dessutom hade jag 10% rabatt från förra gången, så slutsumman blev bara $179.99. Som hittat!!!

Igår fick jag mitt månadspaket från Pysselpunkten. Hur snygga papper som helst, speciellt de från Crate. Tyvärr är mina fotofix slut, så jag kan inte hugga in på papprena även om jag vill av hela mitt hjärta.

Nästa söndag blir det antagligen ny scrapträff. Ser jag verkligen fram emot!!! Jag får verkligen inte nog av att träffa alla dessa trevliga människor och få inspiration därifrån. Brukar hålla mig ifrån skapandet ett par dagar innan, bara för att sugen ska vara på topp.

Fick köpa mig en ny klocka idag. Köpte ju en på Mallorca, som jag bara ÄLSKAR. Men, den la Andrea i handfatet i morse och sen var urtavlan full med vatten (innuti alltså), så jag misstänker att den är förstörd. Jaja, jag har ju bestämt mig för att skaffa fler assessoarer, så egentigen gör det ju inget. Förr hade jag BARA på mig guldhjärtat runt halsen, som jag fick av min man tidigt i förhållandet. Trodde det skulle betyda otur om jag tog det av mig. Men, efter barnen föddes inser jag att jag skiter i det och därför går jag in mer för att skaffa många halsband, med tillhörande ringar och armband.

Nu är det dags för KAFFE!! Denna fantastiska dryck!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hmm det där är lite fascinerande - jag går också omkring med ett halsband som jag fick av M första julen - kan bara inte med att ta av det. Men man kan ju ha flera ibland...

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback