Det har varit cybercrop i helgen!

Hade egentligen inte tänkt vara med, men hur det nu var så kollade jag bara lite (!) och hittade några intressanta utmaningar. Den första gjorde jag igår; en dubbel-LO, efter en skiss som var för de som är med i ett designteam.
På väg framåt vänster
På väg framåt höger

Den ser lite blek ut. Det är för att jag äntligen kopplat in min scanner till min dator. Eftersom det var en del brads med, kommer det in lite ljus. Är i alla fall nöjd med denna, även om jag själv tycker att jag "flippade ut" lite på slutet.

Idag har jag gjort 2 layouter till cybercropen. Först en LO, där kravet var att det skulle finnas med minst 6 olika mönstrade papper. Fick även en anledning att plocka fram min symaskin. Hade först tänkt sy runt alla diamanterna, men slutade när jag kommit så här långt. Gillar det faktum att det sydda bildar illusionen av ännu större diamanter.
Vågar jag?

Den sista LO'n är till en doodlingsutmaning. Jag kom på 20.30 att jag ville göra den, men hann inte scanna in den innan cybercropforumet stängde kl 21. Men jag kan ju visa den i alla fall.
Talk to the hand

Ja, jag vet, det är ett haffsverk, men den tilltalar mig i alla fall. Hmmm, men jag ser nu att scannern kapat den översta halva centimetern, så det ser lite konstigt ut.

Kommentera gärna!!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Aha, nu förstår jag... läste inläggen i fel ordning... Men även originalet är ju underbart! Gillar de andra skarpt oxå - närbilderna på den översta är ju bara för goa. Den understa passar bra ihop med bilden - man får känsla för humöret i bilden om du förstår vad jag menar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback