Äntligen scrappat lite!

Jag fick lite abstines när vi var på Mallorca.....

Igår var jag hos
Minelle och hjälpte till med öppet hus. Jättekul! Träffa folk, svara på frågor osv. Fick med mig lite nya papper att jobba med, så jag högg in på dem så fort barnen hade somnat.

Har använt papper från S.E.I, serie: Aunt Gertie's Garden. Passade bra, för jag hade redan deras monogrambokstäver hemma, i samma serie. Använt ett M i Michelle.

Michelle på gräsrotsnivå

Idag kommer svärmor och svärfar hit. De har skaffat en valp, så vi ska få träffa honom också. Barnen kommer att tycka det blir jättekul! (Nu lät det ungefär som om jag inte skulle tycka det, men det tycker jag!!)

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh de där papprena är underbara! Har valt dem till mitt senaste projekt - typ..."uppslagsboken om mig". Jättehärlig LO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback