Ont i magen

Strax efter att jag skrev det förra inlägget, satt jag i Paulinas säng och läste en saga, lite framåtböjd. Helt plötsligt började det värka extremt mycket i nedre delen av magen. Trodde det berodde på att jag var kissnödig och byxorna klämde.
Läste klart och reste mig sen för att gå på toa. Det gjorde så himla ont!!!!!!!!!! Fick gå dubbelvikt och stappla fram till toan, kissade och tog mig smått gnyende till sängen.
Det kändes precis som att få missfall, vilket ju är väldigt "spännande" eftersom jag inte är gravid!!!! Låg nästan och väntade på att blodet skulle börja forsa. Men, efter hand som jag låg där i sängen och slappnade av, så märkte jag att det bubblade ganska mycket i magen. Började misstänka att det faktiskt rörde sig av "vanlig" gas i magen. Snurrade runt på andra sidan och då bubblade det ännu mer och lite luft kom ut.
Efter en halvtimme i sängen, kunde jag återigen resa på mig, gå ner till TV-n och bädda ner mig under ett täcke. Efter ännu några fisar har det magonda nu släppt. Tack och lov för det!

Alltså, jag har ju haft "problem" med väderspänningar förut och kunnat gå flera timmar med lite ont i magen. Men ingenting i närheten av det här!!! Daniel var övertygad om att vi skulle behöva åka till akuten, vilket faktiskt talar om att jag hade j-ligt ont. Dessutom är det ju så svårt att veta var det gör ont, exakt. Just idag trodde jag det var livmodern som det var fel på, men luften måste ha fått tarmarna att putta på livmodern och på så sätt "lurat" mig.

Nåja, nu mår jag bra. Hoppas jag slipper uppleva det igen!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch vad läskigt!!! I början när jag läste, tänkte jag på Sandra, hon skrev ju på listan att hon haft blindtarmsinflammation, sen sist*ryser*

Skönt att du är bättre! Har varit och kikat på dina nyaste fina sidor nyss också! Läckra , som vanligt!

Apropå det du skrev tidigare: De har Äntligen fått hem fotofix på Citygross :-))))
Vi hörs inför helgen!
Kram

2006-10-02 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback