Kul med tåg

Ja, så heter dagens LO, som jag har hållit på med i omgångar precis hela dagen. Den blev som jag tänkt och jag gillar den skarpt!

Kul med tåg

Om man drar upp P och M så hittar man:

Kul med tåg, tags

Förutom bakgrundsbazzilen och lite svart albumblad, så är allt Crate Papper. Tycker verkligen om dem!!!

Idag har varit en lugn dag. Barnen har varit hemma och jag har varit ledig. Vi har lekt bulleri-bulleri-bock, hunden och benet mm, läst sagor och spelat tv-spel. När vi inte har lekt alla, har de lekt superbra på egen hand, så tempot och känslan för dagen har varit JÄTTESKÖN!!
Har också varit med Miranda på simskolan. Efteråt hämtade vi Daniel på jobbet och åkte till
Minelle för att lämna alla LO's och kort jag gjort på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback