Julkort nummer 4

Var ju hos Elle igår och då fick jag med mig lite lack att jobba med. Passar ju bra till jul, eller hur!! Så det fick bli ännu ett julkort. Lacket kommer i små bitar, med tillhörande sked för uppvärmning. Fungerar jättesmidigt!

Jul4

Vi ska ha hit två grannpar ikväll på lite snacks och öl/vin, eller vad de nu dricker. Ska bli jättetrevligt, men det krävde lite städning innan! Gick lös i lekrummet nu igen. La en hel del i kassar som jag gömde i en garderob, sånt som barnen inte leker med längre, men som jag inte har hjärta att slänga. Andrea har ju inte kommit upp i ålder än, så hon kanske vill ha dem så småningom.
Daniel for iväg nu på eftermiddagen för att köpa en ny dammugare, men det skulle dröja en vecka innan de får hem den. En electrulux, sån där oxy.. något, som ska vara extra bra på att få ren luft. Om det värsta dammet faktist försvinner, kanske det inte blir så skitigt så fort igen. Ska bli intressant att se.
Nej, nu ska jag ta hand om kladdkakorna jag bakat för kvällen, samt börja förbereda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback