Inget DT-uppdrag längre...

Känns tråkigt, men det är tyvärr sant. Idag fick jag slutgiltigt besked om att Minelle ska ägna sig åt bröllop. Kan inte fatta att jag bara varit medlem där i 2 månader!! Jag har faktiskt hunnit få ihop 22 LO på den tiden (+ de jag inte scrappat åt Minelle)!!!!! Ganska ordentligt tempo om jag får säga det själv.

Det som är tråkigast av allt är att jag verkligen trivdes med att vara DT, att hela tiden utmanas och utvecklas. Känns också som om detta antagligen var den enda chansen. Har ju fortfarande inte fattat att någon gillar det jag gör och tror absolut inte att det finns mer än en.....

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, så tråkigt!!!!
Självklart finns det andra uppdrag som bara väntar på dig! OCh vi är många som tycker du skapar så fint. Varierande och inspirerande!
Hm, nu måste jag in på Elles blogg och se om hon avslöjat sin hemlis*nyfiken*
Kram
Nina

2006-10-27 @ 00:07:32
Postat av: Bea

Nej vad tråkigt!! Här är man borta från "världen" i knappt en vecka och vad händer då?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback