Både bra och dålig dag

Hur kommer det sig att när vi måste stiga upp 06.45 på morgonen (för att hinna till dagis), då får jag kämpa för att någon ska reagera. Men, när vi är lediga och inte behöver stiga upp, då vaknar de 06.30?!?!?!?!?!?!?! Jag fattar verkligen inte det!

Så började min dag. Sen kom L in vid 9 för att lämna tillbaka stämplarna hon lånat av mig. Någongång då började också en svag huvudvärk komma smygande.
När hon gick, kom en grannflicka och frågade om vi ville komma hem till dem och fika, så då var vi där inne fram till lunch. Då hade min huvudvärk nått extrem-läge: jag var kritvit i ansiktet förutom kinderna som var blossande röda och jag var skakig i hela kroppen. Som tur var sov Andrea, så jag kunde snabbt fixa pulvermos och köttbullar och tala om för barnen att mamma måste lägga sig ett tag när jag ätit. När jag vaknade kl 13 mådde jag mycket bättre!!

Gick ut till postlådan och hittade det första numret av den svenska scraptidninge. Åhh, jag var tvungen att snabbläddra igenom den från pärm till pärm, utan att egentligen titta så mycket. Nästa varv kunde jag sen titta mer ordentligt. Tycker det ser riktigt lovande ut!! Mycket roliga idéer hittade jag också.

Sökt runt lite efter nya designuppdrag, känner verkligen att jag vill haka på något, om tillfälle ges. Några mail skickade jag på "måfå", till företag som egentligen inte söker just nu.

Senare åkte vi till Mirandas simskola innan vi avslutade kvällen med pizza! Det var ett tag sen och det var riktigt gott!
Har såklart kikat på Idol lite, men missade vem som blev utröstad. Får kolla någon tidningssida nu när jag är klar här.
God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback