Scrappat!!

Men, jag har inget att visa upp!! Kryptiskt, eller hur?!?!?!
Det är nämligen så att jag har scrappat en sida efter februari-skissen i den svenska scraptidningen "Scrapbooking mm" och jag känner att jag inte visar upp den förrän jag vet om den blir publicerad eller inte. Högst troligt är ju att det inte blir något, väntar på bekräftelse.

Idag sa min chef att det ska vara studiedag i mars och hon vill att jag håller scrapbookingkurs för hela kommun!!!!                               !                    !                         !

Tja, jag måste definitivt fundera på det ett tag. Och rådfråga
Karin!!!

För övrigt då?? Jag har en PMS som inte är av denna värld!!! Önskar jag kunde gräva ner mig, eller gömma mig under ett täcke tills det är slut. Som tur är "bryter det inte ut" förrän Daniel kommer hem. Slappnar väl av då och litar på att någon sopar upp spillrorna!! HaHaHa!!!!!
Något bättre idag än igår, så jag antar att mens borde dyka upp i morgon eller senast torsdag. Ska bli intressant att se om spiralen gjort någon nytta än!

Kommentarer
Postat av: Bea

WOW vad kul med en sån förfrågan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback