Min första BOM-sida!!!

Debutsidan i min BOM blev bokstaven "E" (ska ju göra i ABC-form). Mina ord till den bokstaven är: EGYPTEN, ENGLAND, ELEFANTER och EXTREMREALIST.
Är riktigt nöjd med hur jag gjort upplägget, ännu mer nu när jag ser exakt hur det blir (ritade skissen för länge sen...). Det enda jag inte visste var hur mycket jag skulle få plats att skriva, trodde det bara skulle räcka till 2 ord eller så, men det räcker mer än jag trodde!!
BOM-E

Idag har det varit riktigt pissigt väder. Men det slutade regna vid 16-tiden och då ville Miranda gå ut och räffsa löv (igår var det massor kvar på träden, idag fanns ALLA löv på marken). Så, det gjorde vi och det var riktigt roligt när alla var tillsammans.
Sen åt vi middag, något jag längtat länge efter: fläsklägg och potatismos!! Åh, det var så gått att jag lätt skulle kunnat föräta mig.

Just det. Jag har slutfört ett projekt idag också. Mitt LEGOland-album. Tog sån där grå kartong, som jag använde för att göra pärmar. Skar två lika stora sidor, la en över och en under plastfickorna, fäste ihop med ringar, satte på ett guldband och målade LEGO med stora svarta bokstäver. Det blev riktigt bra! Känner inte alls för att överarbeta själva albumsidorna, det är ju innehållet som är viktigast!!!
Tyvärr kan jag inte visa, för det får inte plats i scannern (och ljuset kl 23 är inte det bästa för att fota i.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback