Inte mycket scrappande just nu

Nej och det finns nog två orsaker till det. För det första vet jag att jag kommer att få 140 nya foton i morgon att gotta mig över. Har lessnat på de jag har hemma. För det andra är jag så inne i min BOM just nu. Funderar och funderar, men saknar foton, så jag kommer inte så långt där heller just nu. Sen är nog hösten/vintern/mörkret ännu en stor orsak.

I tisdags var jag hos tandläkaren och nu har jag äntligen fått min bettskena. Den satt stenhårt den här gången, så det tog en timme att slipa till den så den passade lite bättre. Därför missade vi Andrea's bad.
På kvällen fick vi veta att barnen ÄNTLIGEN ska få en liten kusin!!! Daniels äldsta lillasyster väntar sitt första barn. Eftersom jag inte själv har några systrar, blir detta det närmsta jag kommer att bli moster, så jag ser mig som det.

Igår var vi hos tandläkaren igen: den här gången var det Paulinas första besök där. Det gick jättebra och hon hade fina tänder!
På kvällen var det dags för ridskola. Barnen tycker verkligen att det är kul, men jag känner att teori-biten är på alldeles för hög nivå. Det är som att de tror att de har att göra med 7-8 åringar. (minst)

Idag har det varit utvecklingssamtal på dagis. Andrea lekte med de andra barnen medan jag försvann in på personalrummet i en timme. Det kommer inte att bli några problem att skola in henne i januari!!!
Jag stannade kvar med barnen i en timme till och passade på att titta på allt de gjort och de visade vad de brukar leka med. Sen åkte vi hem kl 10 allihop! Skönt! En halv dag bara.

Nu väntar lunch och sen ska jag till jobbet i 2,5 timmar. Därefter gör vi helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback