Ingen designer...

Nej, det blev inget DT-uppdrag för Hobbyhuset. Däremot en erbjudan om att vara gästdesigner någon gång nästa år, vilket jag ser som en liten delseger!!

Här är bilderna som jag tävlade med. Den första är den bästa LO jag någonsin gjort (i mitt tycke) och kommer att vara min självklara favorit för låååång tid framöver!!! När jag hade gjort den satt jag bara och stirrade på den i en kvart, utan att riktigt förstå att det var jag som hade gjort den.

lilla fröken Andrea

DEN ÄR MYCKET BÄTTRE I VERKLIGHETEN!!

När jag skulle göra den andra, utmanade jag mig själv att använda min Karen Fostre metallark.

Verkar fundera på något

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, jag kan inte annat än hålla med!! Så fantastiskt fin!! Jättefint foto och alldeles underbara färger! I'm impressed! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback